سایت عکس و عکاسی فوتو سایت

دانلود Zapya 3.6 – نرم افزار ارسال سریع فایل با وایرلس برای اندروید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 497
نویسنده : لئو

Zapya سریعترین ابزار انتقال فایل در جهان برای اندروید می باشد که توسط آن قادر خواهید بود با سرعت 2 مگابایت بر ثانیه دقیق 10 برابر سرعت 3G به انتقال فایل از طریق وای فای برای دوستان خود بپردازید . با این اپلیکیشن قادر خواهید بود هر آنچه را که در حافظه اسمارت فون خود دارید با سرعتی بالا ارسال کنید و یا به صورت گروهی به انتقال و دریافت فایل بپردازید . امکان ارسال و دریافت فایل ها، برنامه ها، بازی ها و تمامی اطلاعاتی ک برروی هر دو گوشی شما و طرف مقابل وجود دارد، در برنامه تعبیه شده است. اگر از کاربرانی هستید که دوست دارید اطلاعات گوشیتان را برای دوستانتان ارسال کنید همین الان با روش قدیمی بلوتوث خداحافظی کنید .

آخرین و جدیدترین نسخه ی اپلییکشن پرطرفدار و عالی Zapya را می توانید به صورت رایگان از asandownloadak.loxblog.com برای اندروید فون خود دریافت کنید. امکان دانلود جدیدترین و اخرین ورژن زاپیا همیشه در این صفحه وجود دارد که شما عزیزان می توانید با یک کلیک اقدام به دانلود رایگان آن نمایید…

تغییرات نسخه ی v3.6:

* اضافه شدن ویژگی های جدید + رفع مشکلات و بهبود عملکرد

 

 

 

در صورت لزوم رمز : asandownloadak.loxblog.com



:: موضوعات مرتبط: اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , اندروید , دانلود Zapya 3 , 6 – نرم افزار ارسال سریع فایل با وایرلس برای اندروید ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








<-Text3-> <-Text2->